Uuden Ajan Koulu® viikkotapaamiset
SIPOO

lapset kalliolla .jpg

Kenelle?

• Lapsille ja perheille, jotka haluavat tavata muita perheitä ja saada lapselle tukea kotikouluun ja koulutehtäviin.

• HUOM! Uuden Ajan Koulu® ei tarjoa kouluopetusta vaan vastuu opetuksesta on lapsen huoltajalla.

Miksi?

• Lapsilla tulee olla vaihtoehto elää oman perheen tai yhteisön kanssa. Haluamme tukea perheitä, jotka ovat ottaneet lapsensa kotikouluun ja tarjota heille mahdollisuuden oppia asioita seuraavien periaatteiden mukaisesti:

• Lapset ovat luonnostaan uteliaita. Uuden Ajan Koulun® koulu antaa lapsille mahdollisuuden elää omannäköistään elämää. Lapsia tuetaan löytämään oma voimansa ja tekemään niitä asioita, joista he nauttivat.

• Lapsen luontoyhteyttä on tärkeää tukea, jotta hän oppii olevansa osa luontoa.

• Tunteet ovat osa jokaisen meidän ihmisyyttä. Tunteiden näyttämistä ja hyväksymistä on hyvä harjoitella jo pienestä pitäen. Tunteita ei tule tukahduttaa tai hallita vaan ne tulee kokea ja tuntea.

• Jokainen ihminen on henkinen. Lapselle tämä on hyvin luonnollista. Jos näitä kanavia ei suljeta, lapsi voi säilyttää yhteyden henkisyyteen läpi elämän.

Miten?

• Ilmoittaudu Uuden Ajan Koulun® viikkotapaamiseen tältä sivulta löytyvän linkin kautta.

• Ryhmä alkaa viikolla 33.

• Ryhmä toteutuu jos ilmoittautuneita on vähintään neljä. Maksimimäärä ryhmässä 15.

• Kokoontumispaikka on Sipoossa Söderkullassa.​

Sisältö

• Kohtaamista ja jakamista muiden kotikouluperheiden kanssa. Voimme myös auttaa kotikouluun liittyvissä teknisissä ja byrokraattisissa asioissa.

• Tukea koulutehtäviin. Paikalla Uuden Ajan Koulun opastajakoulutuksen käynyt opettaja, joka voi tarvittaessa neuvoa ja auttaa kotikoululaisia heidän koulutehtävissään.

• Uuden Ajan Koulun arvojen mukaista toimintaa. Esimerkiksi luontoretkiä, sydänyhteysharjoituksia, itseilmaisuharjoituksia, tunnemaalausta, soittamista ja laulamista yhdessä.

Hinta?

• Maksu 33€/kk. Voit ilmoittautua mukaan joko syyslukukaudeksi tai suoraan koko lukuvuodeksi. Jos elämäntilanteesi muuttuu voit kuitenkin lopettaa osallistumisesi kesken vuoden lähettämällä sähköpostia uudenajankoulu@gmail.com.

• Jos perheellä ei ole taloudellisesti varaa osallistua, olkaa yhteydessä meihin ja kertokaa tilanteestanne.