Tunnelmia kevään heimopäivältä

Updated: Jun 4, 2022

Maaliskuun lopussa vietettiin Heimopäivää ihanissa maisemissa Nastolan Luhtaanpirtissä. Toista kertaa järjestetyssä tapahtumassa kuljettiin uudistumisen teemalla kohti kevään valoa.

Viikonlopun aikana päästiin tutustumaan Uuden Ajan Koulun toimintaan ja tiimiläisiin. Lauantai-päivään mahtui ohjelman lisäksi rentoa yhdessäoloa sekä yhteistä ideointia Uuden Ajan Koulun sisältöön liittyen. Osallistujilla oli myös mahdollisuus yöpyä tapahtumapaikalla Luhtaanpirtissä.

Lapset pääsivät osallistumaan iloiseen satujoogaan nallekarhun johdolla.

Heimopäivät ovat hyvä tilaisuus päästä inspiroitumaan, vaihtamaan ajatuksia uudenlaisesta koulumaailmasta sekä tutustumaan muihin Uuden Ajan Koulusta kiinnostuneisiin perheisiin.

Sydämellinen kiitos kaikille kevään Heimopäivään osallistujille!

Seuraavaa vietetään viimeistään syksyllä, pysythän kuulolla! Ilmoitamme tulevista tapahtumista telegram-ryhmässä ja somekanavissamme.

Kuvat: Tero Pitkänen