Sanna Lehto

Taloushallinto

Olen organisoija ja asioiden eteenpäin viejä. Haluan olla luomassa lapsillemme valoisaa tulevaisuutta ja valinnanvapautta.

Nykyisessä koulujärjestelmässä on paljon hyvää. Sieltä poimimalla hedelmät ja yhdistämällä ne yksilöllisempään toimintamalliin, voimme luoda tämän ajan herkille lapsille luontevan oppimisympäristön.

Olemalla avoin oppimiselle joka päivä voimme kasvaa ihmisinä elämän keskellä. Elämäni tärkeimmät opettajat ovat rakkaat lapseni, joita minulle on siunaantunut kolme kappaletta. Jokainen täydellinen timantti omana itsenään. Olen keskimmäisen lapseni omaishoitaja ja hänen erityisyytensä on avannut ymmärtämään aivan uudenlaisia asioita elämästä. Esikoiseni herkkyys on opettanut näkemään, kuinka sietää epämukavuutta ja löytämään ratkaisuja mitä eriskummallisimpiin tilanteisiin.

Kuopukseni on tullut tänne opettamaan minulle selkeyttä ja iloa. Kuinka mahtavaa on pysähtyä hetkeen ja rakastaa elämää juuri sellaisena kuin se on, vaikka sukka suussa.

Hoidan Uuden Ajan Koulun® taloushallintoa ja muita hallinnollisia asioita. Lisäksi vastuualueenani ovat lupa-asiat ja byrokratian rattaat.

Sanna Lehto