Taru Eloranta

Opastajakoulutus, Markkinointi ja viestintä

Olen elämästä ja ihmisistä innostunut herkkä tahtonainen. Minua on aina kiehtonut ihmisen mielen voima ja olenkin opiskellut paljon valmennuksen ja mielenhallinnan saralla. Omien tunnesolmujen availu vei minut oppimaan tunnelukkoja ja tunnetaideterapiaa ja oma kasvuprosessi avasi ymmärryksen kehotietoisuuteen. Tein pitkän uran bisnesmaailmassa, kunnes elämäntehtäväni kutsui minut auttamaan ja tukemaan ihmisiä inhimillisemmällä tasolla.

Itsensä hyväksyminen ja rakastaminen kokonaisuudessaan on ollut minulle jo kauan todella tärkeä teema. Se on monelle meistä haastavin asia oppia tässä elämässä. Itselläkin on ollut suurimmat oppimiskokemukset juuri omien kaikkien puolieni hyväksymisessä. Olen kulkenut pitkän matkan ja tänä päivänä voin oikeasti katsoa itseäni peilistä ja rakastaa sitä kaikkea mitä näen. Miten paljon vähemmän meillä olisikaan ongelmia ihmissuhteissa, jos voisimme hyväksyä toinen toisemme helpommin. Aloittamalla itsestämme voimme lisätä enemmän hyväksyntää ja lempeyttä ensin itseämme kohtaan, sitten ympärillä olevia ihmisiä kohtaan. Ja niin hyvä lähtee leviämään.

Olen luova, esteetikko ja visuaalinen. Rakastan värejä ja sisälläni piileksii villi taiteilja, joka odottaa vielä ulospääsyä. Aistin intuitiivisesti ja energiaherkästi. Rauhoitun ja lataudun metsässä. Vahva maailman parantamisvietti on aina asunut sisälläni ja minulla on ollut lapsesta lähtien luja oikeudenmukaisuuden taju. Hyppään herkästi heikomman puolelle vahvempaa vastaan ja olen aina valmis taistelemaan hyvän asian puolesta.

Arvojani ovat rakkaus, aitous ja rohkeus, joita pyrin opettamaan myös omille lapsilleni, vaikkakin oikeastaan lapseni ovat minun suuria opettajiani. Kun minut pyydettiin mukaan Uuden Ajan Koulun® rakentamiseen, en epäröinyt hetkeäkään. Kiitollisena luon uudenlaista sydäntietoista maailmaa lapsillemme ja nuorillemme.

Uuden Ajan Koulussa® vastuullani on markkinointi sekä olen mukana tulevassa opettajakoulutuksessa.

Taru Eloranta