Uuden Ajan Koulun®
Yhteisö

Uuden Ajan Koulu® muodostuu monista eri ikäisistä moniosaajista, joita kiinnostaa koulutuksen kehittäminen Uuden Ajan Koulun arvojen mukaisesti. Olemme yhteisö, johon kuuluvat aktiivijäsenet, palvelujen kehittäjät sekä niiden käyttäjät ja partnerit eri sektoreilta, jotka haluavat edistää Uuden Ajan Koulua ja toteuttaa yhteistä sekä yksilöllisiä visiota yhdessä.

UAK 10.jpg

Uuden Ajan Koulun Heimo -ryhmä

Uuden Ajan Koulu® toimii tällä hetkellä pääkaupunkiseudulla, mutta materiaalit ja tiedotus toimii digitaalisesti. Liittymällä Telegramin info- ja keskusteluryhmään pysyt ajantasalla heimon tapahtumista ja pääset verkostoitumaan samanhenkisten ihmisten kanssa mistä päin maailmaa tahansa!

Uuden Ajan Koulun Opastajat

Tutustu Uuden Ajan Koulun ryhmiä vetäviin opastajiin.

Uuden Ajan Koulu ry:n hallitus

hallitus

Branding

Uuden Ajan Palvelut

Uuden Ajan Palvelut on uudenlaisen yhteiskunnan luomiseen osallistuva kasvava joukko yrittäjiä, organisaatioita, kuluttajia ja kansalaisia, jotka toimivat universaalin ja iättömien inhimillisten arvojen perustalla.

Suomen Kotikouluyhdistys

Suomen Kotikouluhdistyksen keskeinen tarkoitus on edistää kotikoululaisten asemaa, kehittää yhteisöllisyyttä kotikoululaisten ja heidän perheittensä välillä sekä tarjota vertaistukimahdollisuutta.

Feeniks-nettikoulu

Feeniks-nettikoulu on Suomen ensimmäinen oppivelvollisille suunnattu nettipohjainen peruskoulu. Feeniks-nettikoulu on riippumaton, uskonnollisesti ja poliittisesti sitoutumaton, voittoa tavoittelematon ja yksityisesti rahoitettu nettikoulu.

Yhteistyökumppanit

Branding

Lapsen valo ry.jpg

Lapsen valo ry

Lapsen Valo Yhdistyksen tarkoituksena on edistää lasten henkistä ja fyysistä hyvinvointia. Tarkoituksensa toteuttamiseksi yhdistys järjestää lapsille perheineen leirejä, tapahtumia, koulutusta ja tukitoimintaa.

Valoversum

Valoversum on lastenhoitopalvelu, joka tarjoaa luotettavaa, leikkisää ja läsnäolevaa lastenhoitoa Helsingissä, Espoossa sekä Porvoossa.